April 10, 2012

Big Changes

Good morning, friends! As I enter back into the blogworld after it's been under construction for a while, I'm more than excited and can't wait to share with you some big ole changes going on right now! :)

For starters, check out this new design!!? If y'all know me, I'm very artistically challenged and when it came to designing my owm blog, this background changed like every week. I always read Alana's blog over at Mrs. Alana's Miscellany, and when I saw how amazing her design turned out, I had to reach out to Katie Price from Priceless Design Studio, who did wonders for me! If you even just need a few touch ups done to your blog, Katie is amazing and will do an excellent job whether you want a fun energetic look or a bold & professional design! Thanks Katie, I love my new design!

In other news, after 2.5 yrs of sweet bliss of this little hooptie, I SOLD MY CAR last night for full price! (2,000 baby!)


I will definitely miss this interesting, quirky, little 1998 car I've had for the past few years. Thank you for the $40 full tanks of gas and the weird squealing noises that made me try to hide from my neighbors while pulling out in the parking lot... lol!




BUT, you know what that means, right?! NEW CAR! I'll be using the money from my hooptie and also my tax return money to purchase a new vehicle! I kind of want a cute little SUV, any ideas of one's y'all like?? I've heard a lot of great things about Kia Sorentos lately... I also like the Mazda CX 7, Nissan Muranos, and although way above my budget, I have to say I like the Lexus RX series too!

My mom is getting married in 11 days! Check out some of the crafting (my sister is trying to teach me how! haha) we are doing below! I cannot wait to stand next to my best friend and mother and watch her marry the man of her dreams. My sister Maddie picked out our Bridesmaids dresses and they are so perfectly perfect for outdoorsy weddings in April, I can't wait for you guys to see!

*Note: These below pictures are Pinterest influenced and sourced - You'll get the real deal when I show y'all pictures from the Wedding.





I also wanted to say thank you to all of my followers who have stuck with me through this insane journey as work has limited me to not so much blogging but replacing it with stress and anxiety, which brings me to say I have other news about that coming soooon so stay tuned! Happy Tuesday, everyone!

5 comments:

Ashley said...

Love the new look ;)
Congrats on selling your car and good luck on the hunt to find the new one!! I have a pontiac torrent and I love it!

Alana said...

I love it!!! I'm so glad you went to Katie, she's a fantastic designer and a great friend!

Ashley said...

LOVE the new look!! Yeah for selling your car! I have an suv but I guess you could consider it more midsize than small but it's a nissan pathfinder and I love it!

Nikol Schiller said...

LOVE the new design!!!! So pretty!!

Mallorie Owens said...

Yay for a new car! How exciting! I am loving the newer Kia Sorrentos too! I also looove the Acadia!

I'm partial to Jeeps though, I had a Grand Cherokee from 16-24 and I miss it so much! I can't wait to get another someday :)